Poskytované služby

Naším krédem je vysoká odbornost, spolehlivost a osobní přístup ke každému zákazníkovi. Cílem naší práce je klient spokojený s tím, že přenechal veškerou starost o vedení účetnictví, mzdovou agendu a daňové povinnosti nám. Daří se nám to.

 

Vedení účetnictví a mzdové agendy

Společnostem s.r.o., OSVČ i neziskovým subjektům nabízíme tyto odborné služby:

  • Komplexní služby a servis v oblasti vedení účetnictví dle platné legislativy
  • Veškeré služby a servis v oblasti personální a mzdové agendy v souladu s GDPR
    • Přihlašujeme a odhlašujeme zaměstnance
    • Provádíme výpočet mezd a odvodů (sociálního a zdravotního zabezpečení)
    • Zpracujeme všechny povinné přehledy a elektronicky podepsané je podáme na příslušné instituce státní správy
    • Provádíme roční zúčtování daní zaměstnanců
  • Účetní supervize: účetní agendu si zpracováváte sami, my jen dohlížíme na její správnost prostřednictvím naší hlavní účetní
  • Vedení on-line účetnictví: Vy vkládáte prvotní doklady, my provádíme zaúčtování, přičemž máte neustálý on-line přístup k aktuálním datům.
  • Agendu zpracováváme buď v našich prostorách na software POHODA komplet, nebo přímo ve Vaší firmě

Ceny stanovujeme podle množství účetních dokladů i podle náročnosti jejich zpracování. Orientační ceny poskytovaných služeb najdete zde.

Rádi Vám předložíme konkrétní cenovou nabídku. Stačí, když vyplníte poptávkový formulář.

 

Daňový servis

Využít naše zkušenosti a odborné znalosti můžete i v daňové oblasti díky naší úzké spolupráci s daňovou poradkyní Ing. Janou Vacíkovou, členkou Komory daňových poradců, č osvědčení 4384:

  • Zpracujeme a podáme veškerá přiznání ke všem daním.
  • Poskytujeme daňové poradenství a průběžný daňový dohled
  • Nabízíme možnost odkladu přiznání k dani z příjmů k 30. 6.
  • Řešíme za vás daňové problémy, vč. vypracování odborných stanovisek
  • Provádíme daňovou optimalizaci
  • Zastupujeme Vás v daňovém řízení a komunikujeme s finančním úřadem

 

Související služby

  • Účetní, daňové a finanční poradenství
  • Poradenství při zřizování a likvidaci společností
  • Zprostředkování právních služeb

 

Jaké výhody získáte spoluprací s externí účetní firmou?

  • zbavíme vás všech starostí s vedením účetnictví, mzdovou agendou a daňovými povinnostmi
  • převezmeme odpovědnost za veškeré účetní a dańové výstupy vůči státní správě, nemusíte si proto zařizovat a obnovovat digitální podpis
  • sami hlídáme termíny pro placení daní a odvodů, vždy s předstihem od nás dostanete příkaz k úhradě se všemi platebními údaji
  • podáme za Vás roční závěrky ke zveřejnění na obchodním rejstříku
  • postaráme se o správu Vašich datových schránek
  • odpovědnost garantujeme pojištěním proti chybě při výkonu činnosti účetnictví, poskytnutí nesprávné informace nebo škodlivé rady, do limitu 1 milion Kč
  • pracuje pro Vás sehraný tým profesionálů, vysokou odbornost stvrzuje členství v Komoře certifikovaných účetních a Komoře daňových poradců
  • ve variantě online zpracování účetnictví nemusíte platit za účetní software ani jeho aktualizace, přesto máte vždy přístup k firemním datům
  • sledujeme místo Vás veškeré legislativní změny s dopadem na účetnictví a daně a z nich vyplývající povinnosti vůči státní správě
  • ručíme za bezpečnost Vašich dat a informací v souladu s požadavky GDPR

 

Jaké nástroje pro vedení účetnictví a daňová přiznání používáme

Účtujeme v účetním a ekonomickém softwaru Pohoda 2021 ve verzi Komplet pro zpracování daňové evidence a účetnictví. Je to  nejrozšířenější účetní program v ČR (přes 150.000 prodaných licencí) s možností práce na jednom PC, v síti nebo  on-line.

Obsahuje všechny potřebné agendy (daňová evidence, účetnictví, mzdy, sklady...). Umožňuje vedení účetnictví pro neomezený počet firem (i pro pro neziskové subjekty). Má jednoduché a intuitivní ovládání.

V případě Vašeho zájmu zajistíme zaškolení a technické řešení na míru Vašim potřebám.

Pro vyhotovení přiznání ke všem daním používáme program TAX 2021.

POHODA ON-LINE

Svým klientům nabízíme účetní služby s využítím naší síťové licence, klient si pak nemusí kupovat účetní program. Připravíme kompletní technické řešení pro Váš on-line přístup.

Výhody pro klienta:

  • stálý on-line přístup k účetnictví a Vašim datům odkudkoliv, kde je internet
  • používání programu je intuitivní a uživatelsky příjemné
  • prodejní data Vašeho zboží nebo služeb (z provozovny/e-shopu) se přímo přenáší do účetnictví, a odpadá tak duplicitní zadávání
  • vždy aktuální verze programu, nemusíte platit aktualizace
  • podporuje EET, skladové hospodářství, pokladny na prodejnách, intrastat apod.
  • možnost práce více úživatelů současně
  • všechny moduly a funkce účetního software jsou Vám k dispozici
  • zaškolení pro uživatele
  • úspora nákladů na vedení účetnictví, pokud si další účetní doklady (např. faktury vydané, přijaté...) zadávate sami

Co kdybychom si i Vaše účetnictví, daně a mzdy vzali na starost my?

Chcete-li, seznamte se s jejich cenovou hladinou.

V případě zájmu o nezávaznou kalkulaci ceny můžete vyplnit poptávkový formulář.

A nebo nám jen napište nebo zavolejte.

Kontakt

PKaccount s.r.o. Přístavní 531/24
17000 Praha 7
+420 605 087 745 maresova@pkaccount.cz